close

    



 


這首歌是在晨曦婆婆家聽不過癮 乾脆搬回來聽


I'll make love to you
我要和你做愛

 

Close your eyes, make a wish  And blow out the candlelight
閉上妳的雙眼,許下一個願望  然後吹熄這燭光

 

For tonight is just your night  We're gonna celebrate, all thru the night
只因今晚,正是屬於妳的夜晚  我們將會一起歡渡,整個夜晚

 

Pour the wine, light the fire  Girl your wish is my command
倒杯酒,點起火  女孩你的願望是我的命令

 

I submit to your demands  I'll do anything, girl you need only ask
我願服從妳的請求  妳只需說出口,我都願去做

 

I'll make love to you  Like you wnat me to
我要和你做愛  妳也希望我這樣做

 

And I'll hold you tight  Baby all through the night
我將會緊緊擁抱妳  寶貝,就這樣渡過整過晚上

 

I'll make love to you  When you want me to
我要和你做愛  當妳要我這樣做時

 

And I will not let go  Till you tell me to
而且我不會讓它白白逝去  直到妳告訴我時

 

Girl relax, let's go slow  I ain't got nowhere to go
寶貝,放輕鬆,讓我們慢慢來  我不會在此刻離開的

 

I'm just gonna concentrate on you  Girl are you ready
我一定會全心專注在妳身上的  女孩,準備好了嗎?

 

It's gonna be a long night  Throw your clothes on the floor
這會是一個漫長的夜晚  脫下妳的衣服,拋到地板上

 

I'm gonna take my clothes off too  I made plans to be with you
我也會脫下我的衣服  我有一個計劃,要和你一起去完成

 

Girl whatever you ask me  You know I'll do
女孩,不管妳要求我什麼  妳知道我一定會去做的

 

Baby tonight is your night  And I will do you right
寶貝,今晚是個屬於妳的夜晚  而且,我會做妳所想要的

 

Just make a wish on your night  Anything that you ask
只要在屬於妳的夜,許下一個願望  無論是妳要求的任何事

 

I will give you the love of your life
我都會在妳的生命中好好的愛你
 
I'll make love to you
我要和你做愛


arrow
arrow
    全站熱搜

    妹匠的媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()